تخفیف!

دوره آموزشی استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)

قیمت اصلی 2,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,290,000 تومان است.

سیستم مدیریت یکپارچه،  شامل 3 سیستم‌ مدیریتی مختلف از جمله مدیریت کیفیت(ISO 9001)، مدیریت محیط زیست(ISO 14001)، مدیریت ایمنی و بهداشت  شغلی (ISO 45001) هست که هر سه سیستم در یک سیستم واحد و یکپارچه به نام IMS (Integrated Management System) ترکیب می‌شود. سیستم مدیریت یکپارچه به سازمان ها کمک می کند تا استانداردها، رویکردها و الزامات مختلف مدیریتی را یکپارچه سازی کنند. در نهایت سازمان ها با اجرای درست الزامات این سه استاندارد بین المللی، میتوانند بهره ورتر عمل کنند و در جهت رسیدن به اهداف عالی خود گام بردارند.

برای دریافت این گواهینامه ها شما باید با الزامات هر یک از این استانداردها آشنا بوده و نحوه استقرار آن در سازمانتان را پیاده‌سازی کنید. از این رو، دوره آموزشی استقرار سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) یکی از دوره های مورد نیاز و ضروری مدیران و همه افرادی که در این زمینه میخواهند فعالیت کنند، می باشد. پس با ما همراه شوید.

 

-
+

مشخصات

شناسه محصول: integrated-management-system-ims-deployment-training-course دسته‌بندی ‌ها: , برچسب: دوره: دوره آموزشی استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)

توضیحات

این روزها با رشد صنعت و تکنولوژي، اکثر سازمان ها به نقش سیستم هاي مختلف مدیریت در هدایت و یکپارچگی فعالیت ها در فرآیند کاري پی برده اند. سیستم هاي مدیریت یکپارچه میتونن ازجنبه ها و دیدگاه هاي مختلفی به بررسی فعالیت ها، محصولات و خدمات سازمان بپردازن و ابعاد مختلف سازمان، رضایت گروه و یا گروه هاي خاصی رو مد نظر قرار بدن. این گروه ها می توانند شامل مراجع قانونی، مشتریان، کارکنان، صاحبان وسهامداران،عرضه کنندگان، پیمانکاران، جامعه، دولت و غیره باشن. اگه سازمان رضایت همه گروه ها رو درنظر بگیره، باید به فعالیت هاش از جنبه هاي مختلف نگاه کنه و این خود مستلزم استقرار سیستم هاي مدیریت مختلف درسازمان هست. بنابراین پیاده‌سازی درست مراحل سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) از این جهت مهمه که چارچوبی  برای مدیریت تمام جنبه‌های عملیات سازمان به شیوه ای منسجم و سیستماتیک فراهم می‌کنه.

سیستم مدیریت یکپارچه،  شامل 3 سیستم‌ مدیریتی مختلف از جمله مدیریت کیفیت(ISO 9001)، مدیریت محیط زیست(ISO 14001)، مدیریت ایمنی و بهداشت  شغلی (ISO 45001) هست که هر سه سیستم در یک سیستم واحد و یکپارچه ترکیب می‌شه. همپوشانی و تشابهات زیاد این سه سیستم در بخش های مختلف با هم، امکان تلفیقشون رو براتون فراهم می کنه.

به طور کلی، شما با پیاده‌سازی سیستم مدیریت (IMS) یکپارچه در سازمان خود می‌تونید نحوه اجرای فرآیندهاتون رو بهبود بدید، ریسک های احتمالی سازمانتون رو شناسایی کنید، از دوباره کاری ها جلوگیری کنید، شهرت برندتون رو افزایش بدید و به اهدافتون به طور کارآمدتر و مؤثرتر دست پیدا کنید.

 

 مزایاي استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS

–بهبود مستمر سیستم ها و فرآیندها

-صرفه جویی در هزینه ها

-افزایش بهره وری و اثربخشی سازمان

-افزایش ارزش برند

-استفاده از فرصت ها و کاهش ریسک های سازمان از طریق اجرای مدیریت ریسک در سازمان

–پیشگیري از آلودگی هاي زیست محیطی

-بهبود شرایط ایمنی محیط کار

–کاهش تماس شغلی با عوامل زیان آور

–کاهش ضایعات

–ارتقاء رضایت مشتري

–ارتقاء آگاهی پرسنل با اجراي برنامه هاي مناسب و متناسب آموزشی

–انطباق با قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتها،محصولاتو خدمات شرکت

–ارتقاء مداوم کیفیت محصولات

 

برای دریافت این گواهینامه ها شما باید شرایط مورد نظر رو در سازمانتون پیاده‌سازی کنید. پس با ما همراه شوید و در دوره ی آموزشی آفلاین استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ثبت نام کنید.

منابع:‌

systemkaran.org

fa.wikipedia.org

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)”